hamba Allah yang sentiasa berdoa semoga menjadi hambaNya yang terbaik.
Sentiasa usaha jadi umatnya yang ingin selalu mengikuti sunnahnya dan sentiasa rindukannya.
anak yang baik dari kacamata mak ayah dan sentiasa berusaha mendoakan mereka selalu agar hidup aku selesa di sana nanti.
adik perempuan dan kakak pada mereka yang menyayangi aku tanpa ucapan tapi aku tau la dorang sayang aku...
belajar menuntut ilmu dari semua..pengalaman yang tinggi harganya, kelas yang di bayar dari titik peluh dan juga dari biayaan negara untuk aku jadi rakyat yang berilmu.
teman, sahabat, kawan, kenalan yang selalu bertekak, sering bertanya untuk tahu jawapan, makan kongsi-kongsi, jalan-jalan cari ilmu supaya matang dari dulu serta mengharapkan doa kalian untuk simpanan di sana jua.
staf yang buat kije berdasarkan arahan tapi kalau tak ikut tu mesti ada alasan dan sebab punya la..
kenakalan sebab memang aku nakal dan bukan jahat ok...

Friday, March 15, 2013

Sony Xperia Z

Dengan nama Allah..

Semalam dapat email pasal soh tengok product baru Sony..Sony Xperia Z..

Pas tu ada plak berkesempatan masa nak menyinggah kat Sony outlet..apalagi g merasai 'kehangatannya'.. ha ha..sangat la best dan teruja..


on/off button di tengah..menarik..
 apa yang ada di Xperia Z, kena la cari dan baca sendiri sebab bagi saya, bila kita baca je memang best tetapi kekadang tak best bila tengok dan rasa sendiri..Cuma kali ni bestnya ceritanya sama dengan best nya barang ni..kira barang baik la..


siram je pun kan..

yang ni di tenggelamkan.. separuh..

tengok short movie (erkk..ye ke?) siap boleh siram air bila kena debu..ha ha..memang teruja la..(konon!)

besar lebih kurang samsung note II..5” Full HD Reality Display with Mobile BRAVIA® Engine 2

bila slide, laju je sebab dia guna Qualcomm ® Snapdragon™ S4 1.5 GHz processor with better STAMINA mode..



Kamera pun clear...13MP Fast Capture camera with Exmor RS™ for mobile & HDR video ..
 nipis dan ringan stainless steel Berat 146 g



Di datangkan dengan 3 pilihan warna putih,hitam dan ungu...



Ok..secara ringkas bila sony memang sinonim la ngan music..memang la in dari HP jenis yang di pasaran..mengekalkan track ID

Harga pengenalan semasa blog ini di taip ialah RM 2199 ...x le mahal sangat..he he
kalau nak murah kena amik pakej syarikat telco dalam RM 18++

tapi Sony ni memang cepat turun rega sebab depa ni selalu je kuar product baru..so nak kena tunggu rega turun ke atau tengok je kehebatannya sebab saya macam mengidam HTC Butterfly yang seakan-akan Xperia Z ni..ha ha ha...


No comments:

Post a Comment