hamba Allah yang sentiasa berdoa semoga menjadi hambaNya yang terbaik.
Sentiasa usaha jadi umatnya yang ingin selalu mengikuti sunnahnya dan sentiasa rindukannya.
anak yang baik dari kacamata mak ayah dan sentiasa berusaha mendoakan mereka selalu agar hidup aku selesa di sana nanti.
adik perempuan dan kakak pada mereka yang menyayangi aku tanpa ucapan tapi aku tau la dorang sayang aku...
belajar menuntut ilmu dari semua..pengalaman yang tinggi harganya, kelas yang di bayar dari titik peluh dan juga dari biayaan negara untuk aku jadi rakyat yang berilmu.
teman, sahabat, kawan, kenalan yang selalu bertekak, sering bertanya untuk tahu jawapan, makan kongsi-kongsi, jalan-jalan cari ilmu supaya matang dari dulu serta mengharapkan doa kalian untuk simpanan di sana jua.
staf yang buat kije berdasarkan arahan tapi kalau tak ikut tu mesti ada alasan dan sebab punya la..
kenakalan sebab memang aku nakal dan bukan jahat ok...

Friday, June 17, 2011

mak saya..II

Salam

Tengahari tadi 16 Jun, doktor akhirnya membenarkan tanpa rela mak kuar dari wadnya..katilnya yang berdua tapi dok sesorg tu..Mak bgtau nak ke Johor..nak ikut abang. Padahal dia dah boring dok spital..Makan memang best tapi asik baring je..lenguh lumpuh rasa. Doktor plak tak bagi sebab kaki mak masih bengkak masih perlukan perhatiannya. Yela doktor kan mesti nak pesakitnya sembuh..terima kasih Allah..

dan masa ni rasa rindu plak nak tdo kat wad..hampir setiap malam tdo kat mak..kekadang selang seli ngan abang..yang tak tahan tu..saya tdo je atas katil ngan mak..sejuk beb layan tdo atas sofa..alih2, mak yang kena himpit..mana la dia x makin sakit..sorry ye mak!

Terima kasih pada yang mendoakan supaya mak cepat sembuh..mak sihat seperti biasa..Terima kasih pada yang sudi melawat mak..hanya Allah yang mampu membalasnya..


Terima kasih pada kengkawan yang sudi  tanya khabar mak sebab saya asik balik awal je tengahari..terima kasih pada bos2 saya yang amat memahami..

Terima kasih para jururawat yang baik hati dan ramah tamah..korang memang best. Terima kasih pada Doktor Ishak yang merawat mak bagai mal orang yang sepesel sangat..walaupun dengan semua pesakit Dr. Ishak layan begitu..

Terima kasih yang tak terhingga pada Allah yang memberi kesakitan ini agar terkandung segala hikmah di sebaliknya..dan hanya Allah jua yang menyembuhkan mak..mak saya..

Terima kasih

No comments:

Post a Comment