hamba Allah yang sentiasa berdoa semoga menjadi hambaNya yang terbaik.
Sentiasa usaha jadi umatnya yang ingin selalu mengikuti sunnahnya dan sentiasa rindukannya.
anak yang baik dari kacamata mak ayah dan sentiasa berusaha mendoakan mereka selalu agar hidup aku selesa di sana nanti.
adik perempuan dan kakak pada mereka yang menyayangi aku tanpa ucapan tapi aku tau la dorang sayang aku...
belajar menuntut ilmu dari semua..pengalaman yang tinggi harganya, kelas yang di bayar dari titik peluh dan juga dari biayaan negara untuk aku jadi rakyat yang berilmu.
teman, sahabat, kawan, kenalan yang selalu bertekak, sering bertanya untuk tahu jawapan, makan kongsi-kongsi, jalan-jalan cari ilmu supaya matang dari dulu serta mengharapkan doa kalian untuk simpanan di sana jua.
staf yang buat kije berdasarkan arahan tapi kalau tak ikut tu mesti ada alasan dan sebab punya la..
kenakalan sebab memang aku nakal dan bukan jahat ok...

Wednesday, October 17, 2012

sedih

Dengan nama Allah...

..apabila kita memohon kesabaran maka Allah akan memberi ujian yang setimpal dengan keupayaan hambaNya..kasih sayang Allah buat saya supaya saya bersemangat untuk terus kuat menghadapi hidup ini dan terus beribadat kepadaNya.

saya memohon agar Allah sentiasa memberi ketenangan dan untuk mendapatnya saya yang perlu cari, wujudkan dalam diri sendiri. Kerna bahagia itu, kita yang ciptanya.Kita yang memilihnya sama ada untuk bahagia atau sebaliknya.

Ya Allah Ya Rahman..

Saya sentiasa inginkan ketenangan, kebahagiaan di samping orang2 tersayang, di samping teman2...
bantulah saya mengharunginya, bersama2 saya untuk kebahagiaan dan ketenangan itu..

fikiran kita tak sama idea kita mungkin serupa tapi perlu ada komunikasi yang riang..
saya tak mungkin boleh jadi bahagia jika seorang diri

saya berada dalam keadaan SEDIH sekarang tapi bukan saya pilih..saya nak orang faham. Tapi bila orang tak nak bantu untuk faham, saya tak boleh kata apa2.

saya sedih tapi siapa yang faham kan..


No comments:

Post a Comment