hamba Allah yang sentiasa berdoa semoga menjadi hambaNya yang terbaik.
Sentiasa usaha jadi umatnya yang ingin selalu mengikuti sunnahnya dan sentiasa rindukannya.
anak yang baik dari kacamata mak ayah dan sentiasa berusaha mendoakan mereka selalu agar hidup aku selesa di sana nanti.
adik perempuan dan kakak pada mereka yang menyayangi aku tanpa ucapan tapi aku tau la dorang sayang aku...
belajar menuntut ilmu dari semua..pengalaman yang tinggi harganya, kelas yang di bayar dari titik peluh dan juga dari biayaan negara untuk aku jadi rakyat yang berilmu.
teman, sahabat, kawan, kenalan yang selalu bertekak, sering bertanya untuk tahu jawapan, makan kongsi-kongsi, jalan-jalan cari ilmu supaya matang dari dulu serta mengharapkan doa kalian untuk simpanan di sana jua.
staf yang buat kije berdasarkan arahan tapi kalau tak ikut tu mesti ada alasan dan sebab punya la..
kenakalan sebab memang aku nakal dan bukan jahat ok...

Thursday, October 21, 2010

Kudrat kami di perah...



Apa nak di tulis pagi2 buta ni..buta sebab dah pagi..dalam gelap sebab suma wat hal masing2..saya je x leh nak lelapkan mata..beralih tempat org tua2 kata..sabar ye mata..lagi 3 jam lebih je..pas tu rehat la banyak2 ye..

Hari ni dah masuk hari kedua shift tapi tugasan yang ke 3..dari jam 10 malam ke 7 pagi esoknya..warghhh..dah lama tak wat macam ni..badan letih..mata bengkak2..fikiran merayau2 nak tdo...
X tau la macam mana org dpt idea gler nak wat waktu shift ni..ops..saya bukan nak menidakkan usaha mereka nak buat tapi macam ada yang tak kena la..pk la sebaiknya..amik cadangan kami org sokongan ni..

Saya baru je selesai mentelaah buku perancangan pelaksanaan shift ni..ada banyak kemusykilan la..tapi saya x boleh nak wat kenyataan awam kat sini..

Cuma..perkara2 yang saya dan kami2 yang lain telah banyak fikirkan ialah dari segi keselamatan kami..Mana skim insurans yang patut di beri kepada kami andai berlaku sebarang kemalangan..?
Elaun khas juga tiada dalam perbincangan malah kami seolah2 x layak untuk menikmatinya..
dari segi masa..arghhhh banyak la saya nak komen kan tapi benda ni x sampai ke mana kerana pihak pengurusan tidak sepakat ngan kumpulan sokongan..

so. org mcm saya yang symp ni..dapat letih badan letih kepala otak memikirkan kenapa org atasan ni tak pk macam kami pk..kalu susah nak pk sebab pamgkat besar dan tinggi, cuba menyelami perasaan kami ni...

Pelik bin ajaib..

No comments:

Post a Comment