hamba Allah yang sentiasa berdoa semoga menjadi hambaNya yang terbaik.
Sentiasa usaha jadi umatnya yang ingin selalu mengikuti sunnahnya dan sentiasa rindukannya.
anak yang baik dari kacamata mak ayah dan sentiasa berusaha mendoakan mereka selalu agar hidup aku selesa di sana nanti.
adik perempuan dan kakak pada mereka yang menyayangi aku tanpa ucapan tapi aku tau la dorang sayang aku...
belajar menuntut ilmu dari semua..pengalaman yang tinggi harganya, kelas yang di bayar dari titik peluh dan juga dari biayaan negara untuk aku jadi rakyat yang berilmu.
teman, sahabat, kawan, kenalan yang selalu bertekak, sering bertanya untuk tahu jawapan, makan kongsi-kongsi, jalan-jalan cari ilmu supaya matang dari dulu serta mengharapkan doa kalian untuk simpanan di sana jua.
staf yang buat kije berdasarkan arahan tapi kalau tak ikut tu mesti ada alasan dan sebab punya la..
kenakalan sebab memang aku nakal dan bukan jahat ok...

Friday, January 13, 2012

Ustaz Don Daniyal "Anak Asset Ke Syurga Atau Neraka"



Insyaallah. Semoga kita semua dapat manfaat dari ceramah Ustaz Don..


Masa dapat Video ni dalam FB, saya memang teruja sebab jarang dengar Ustaz Don berceramah di luar..dan di kesempatan yang ada saya cuba hayatinya..
..dan tanpa sedar airmata mengalir deras beserta esakan..betapa sayunya hati..macam mana rasa SAYU tu..hanya yang pernah mengalaminya akan lebih tahu..dan terdahulu Allah Maha Mengetahui segalanya apa yang saya rasa..

Ya, saya mengakui dari mak meninggalkan dunia ini beserta saya sekeluarga..saya amat merinduinya...








No comments:

Post a Comment